fredag den 7. august 2015

Et enkelt layout

Godmorgen alle sammen.

Endnu en fredag er kommet og i dag vil jeg gerne vise jer et super simpelt layout, lavet med det lækre august-kit. 

Jeg tog udgangspunkt i solskinspapiret og fandt derefter et passende billede. Jeg blev dog hurtig klar over at 12x12" ville blive for meget til dette simple layout. Så jeg greb Martha og nedgraderede papiret til 8,5x11". Jeg lagde billedet på og prøvede at fornemme hvordan jeg ville fortsætte layoutet. 
Jeg havde fra starten gjort op med mig selv at der skulle være minimal pynt - hvis der da overhovedet skulle være noget. Jeg bladrede kittet i gennem for at finde noget papir der matchede. Jeg skar et stykke af papiret med ord. Satte det fast sammen med billedet. Titlen havde jeg på forhånd - faktisk allerede fra den gang jeg tog billedet.
Og voila, så var der et layout :)



Rammerne på billedet er lavet i et fotoredigeringsprogram samt på min fotoprinter.

Det var alt for denne gang - håber I får en dejlig kreativ weekend.
Min weekend står på arbejde indtil søndag kl 15 og jeg går på ferie :) :) :)
- Louise -



Ingen kommentarer:

Send en kommentar