søndag den 12. april 2015

9 år


Da min datter den 13.9.13, fyldte 9 år.
Havde jeg sat en masser 9 taller, fra mine Thickers pakker på morgenbordet.
Havde holdt mig til lyserøde - røde farver.


Da jeg til mit album med månedsbilleder af børnene,
også altid har et billede fra deres fødselsdag, 
var det allerede dengang tænkt - at jeg så kunne bruge alle 9 tallerne til dette LO.


Så var det bare at komme igang...!
Har smurt et lag modelling paste, på mit baggrundspapir,
og derefter sat alle de 9 taller jeg skulle bruge på.
Det er gjort mens modelling pasten stadig var våd, så den samtidig blev brugt som lim. 


Bagefter har jeg smurt en masse modelling paste ovenpå alle 9 tallerne.


Så har den fået med en masse Distress Spray Stains
og forskellige slags hvid glimmer, samt Diamond Dust.


Så blev baggrunden færdig, og det blev tid til at billeder, pynt, tekst m.m. kom på. 



Håber du nydt denne THICKERS uge, og fået inspiration til at bruge dine THICKERS.


Ha' en dejlig og kreativ dag,
Annette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar