fredag den 3. april 2015

Midt i påsketiden

Ja, midt i påsketiden, og måske mellem nogle af påskefrokosterne. Der kan der måske lige snige sig lidt scrapbord ind. Jeg selv har været igang med det nye lækre april kit. Super lækre papirer, og det kombineret med højtiden, gjorde at jeg blev inspireret til dette kort.


Et shakerkort. Æggeformen har jeg designet og skåret på min cameo. Syntes at det skulle have form som et påskeæg, når nu det var et påskekort. Bag "vinduet" er der et påskemotiv, ligeledes skåret på cameoen. Men det kunne også have været lavet med et stempel, papir med motiv, eller hvad man nu ellers kunne finde på.
"Vinduet" er så fyldt med palietterne der fulgte med kittet, samt lidt groft glitter.



Da jeg syntes at udskæringer i sig selv var meget dekorativ, har jeg valgt at være lidt mere sparsom med det øvrige pynt. Påskeægget har fået en tynd streg stickles hele vejen rundt, formligespm at give intrykket af et fint æg i glitterpapir. Jer id over blot en blomst og en spiral med blade.
Ganske enkelt.


Husk at i dag er sidste dag med fødselsdag i webshoppen, så slå et smut forbi www.picturingtheworld.dk og gør en god handel.


God dag
*Signe*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar