mandag den 6. april 2015

Love lysestage

I denne uge vil designteamet have fokus på, hvordan man kan bruge Thickers på en anderledes måde. 

Jeg har valgt at bruge dem som masks på et Mason Jar. Det kan bruges som lysestage, vase, opbevaring eller hvad man lige har lyst til :)
  


Jeg satte mine Thickers på mit Mason Jar sammen med nogle hjerter, som jeg havde punchet i sort vinyl.



Herefter fik glasset to lag Gesso, og til sidst 2 lag Distress Paint i farven Tarnished Brass. Det er en super lækker guldfarve.




Da det var tørt, pillede jeg både Thickers og hjerter af glasset, og så var det klar til at blive brugt. 
Jeg har valgt at bruge mit som lysestage.
Læg mærke til de fine hjerter, som det kaster på væggen ;)



Det var alt for denne gang - fortsat god 2. påskedag :)

Husk, at der stadigvæk er ledige pladser til midnatsscrap i butikken på fredag ;)

- Mette




2 kommentarer:

  1. Fin måde at pynte et glas på. Har selv pyntet flere glas, men aldrig på denne måde. Tak for tipset.

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn måde - tak for tipset. Det skal helt sikkert afprøves

    SvarSlet