tirsdag den 21. april 2015

Lidt PL med et lækkert månedskit....

Det er virkelig længe siden jeg sidst har arbejdet med mit PL, og det er virkelig ærgerligt, for når man først er igang så er det super hyggeligt. I lang tid er det vist bare strandet ved sortering af billeder. Men da så det lækre Aprilkit fra kitklubben kom, så var jeg da helt klar til at komme igang. Papirerne var bare super lækre, og indbød til nogle lækre sider.

Her har jeg lavet 1 ½ side. En almindelig lomme og så en af de smarte "halve" lommer fra Becky Higgins. Jeg synes de "halve" lommer er super gode, hvis man lige har lidt ekstra billeder man gerne vil have med. For mange billeder til én side, men for lidt billeder til to sider.


Udover pynt fra kittet har jeg brugt washitape, som næsten er uundgåeligt på mine pl sider, samt lidt forskellige pynt jeg har støbt i gips.





For at tilføje en ekstra detalje, har jeg valgt at lave en "shaker-lomme". En lomme med palietter i, der kan ligge og ryste lidt rundt. For at palietterne ikke ryger ud, har jeg lukket lommen for oven, med helt almindelig klar tape.



Laver du PL? Er du god til at komme igang med dine sider? Hvad er det lige der tricker din lyst til at gå igang?


God dag
*Signe*


1 kommentar:

  1. Meget flot lavet :-)
    Og tillykke med den lille ny :-)
    Engang lavede jeg meget PL og elskede at være kreativ på den måde.
    Hver gang jeg fik nye fotos fremkaldt så gik jeg i sving med mit album.
    Jeg lavede også til familie og venner, men efter min arbejdsulykke, så er den del slut.
    Men så elsker jeg at følge med i dit arbejde på området, du er rigtig god til det, synes jeg.
    En god dag ønskes fra os med
    "En verden af kunst"

    SvarSlet