fredag den 5. februar 2016

En lille smule mere USA-album samt en meget star struck Louise

Godmorgen alle sammen.

Hvis det er gået nogens næse forbi, så har jeg (vi) for nyligt været en tur i USA, og det SKAL jo scrappes. Så - igen i dag - viser jeg flere sider fra mit album, som stille og roligt bliver mere og mere fyldigt :) 




Vi brugte fredagen på at tage på kurser og lære en hel masse. Alt fra mixed media til folie til farvelægning. Der var kurser til en hver smag.

På billedet op over ses jeg sammen med Seth Apter fra Stencil Girl.
Han var super sød og underholdende.


Op over her, ses Signe og jeg sammen med Dina Wakley - hold nu fast hvor er hun cool! Hun var på fra start til slut. Helt igennem fantastisk kursus og fantastisk kvinde. 


På disse billeder ses vi sammen med Dyan Revealey - er helt pjattet med hendes (engelske) accent og hendes humor :)
Vi er meget koncentreret - hihi.


Anja, Kristina og jeg havde fornøjelsen af at være på copic-kursus med Marianne Walker. Hun kunne altså også godt underholde hendes kursister og så er hun smadder dygtigt. Hun har over 15 års erfaring med copic tuscherne.



Så startede messen for alvor og vi skulle ind se alle de spændende nye produkter og måske spotte en kendt eller to :)


Vi mødte blandt andet pigerne fra Waffle Flower - de har de skønneste dies. 
Paige (Taylor) Evans som er designer for Pink Paislee 
samt Amy Tangerine - jeg svæver endnu :)


Det var alt for i dag.
Ses vi mon i morgen til Scrap'n'dream i Høje Taastrup?
- Louise -





Ingen kommentarer:

Send en kommentar