mandag den 15. februar 2016

Lidt forsinket valentinskort

Selvom det var i går, der var valentins dag, så er der altid en grund til at fejre kærligheden. Og det har inspireret mig til at lave dagens kort.


Hjerterne er stemplet med 4 forskellige farver Distress Inks. Jeg har brugt Peacock Feathers, Cracked Pistachio, Fossilized Amber og Picked Raspberry. Jeg har med vilje valgt at bruge Distress Inks, da det er sværter, som ikke stempler et helt skarpt aftryk, men i stedet bliver lidt mere tilfældigt og med en lille vandfarveeffekt.


Teksten er fra Just Rites Just Bokeh stempelsæt, og er stemplet med Versamark. Derefter har jeg embosset det med en sølvfarvet embossingpulver med glitter fra Zing.
Den sølvfarvede kant på kartonet nedenunder er lavet på samme måde. Her har jeg blot presset min Versamark sværte direkte på kartonet og derefter embosset med samme embossingpulver.


De hele er tilføjet på kortbasen med 3D tape, da dette er med til at give noget effekt og dybde i kortet.


Det var alt for denne gang ;)

- Mette







Ingen kommentarer:

Send en kommentar