lørdag den 6. februar 2016

TO KORT MED JANUAR KITTET



Da jeg fik JANUAR KITTET ind af døren var jeg til at starte med ikke vildt begejstret,
for jeg blev bestemt udfordret med de orange/gule nuancer, men det er jo det der er
gør KITKLUBBEN så spændende og jeg min skepsis blev hurtigt vendt og jeg tog ud-
fordringen op.
Jeg har valgt at lave to feminine kort og viser dem begge idag så der er mange billeder.

Til det første kort har jeg udover papiret brugt SEW FANCY. Tags A Lot og HAPPY SCRIPT
fra Mama Elephant og  FUNKY CIRCLES BACKGROUND FRA DIE-VERSIONS

Kortet med teksten Birthday er fra en pakke Flash cards fra Tim Holtz som fulgte med i kittet.



























Her kommer så kort nr to hvor jrg ud over papiret  har brugt CREATIVE CUTS BASIC SÆT FRA MAMA ELEPHANTMESH BORDER FRA CHEERY LYNN og  PIERCED BANNERS FRA CHEERY LYNN.
































Det er idag at SCRAP N DREAM for første gang afholdes i Sengeløse og Picturing
The World er som altid til at finde på denne rigtige hyggelige messe, så måske vi ses.

                                                       Mange scrap hilsner
                                                                   Lisa.

2 kommentarer: