tirsdag den 9. februar 2016

En pl side med januar kittet

Som jeg skrev i søndags, så brugte jeg lige de første dage af Februar, på at få lavet lidt med mit Januarkit. Tiden bød sig, og så var det jo fint mens man ventede på Februarkittet. 

Udover LO'et fik jeg også lavet en pl-side. Jeg tog lidt udgangspunkt i udfordringen med at kombinerer lyserød og gul, og brugte ellers bare hvad der var med kittet.

I dag starter vi ud med et billede af processen. Jeg er total messy på min plads, så der er ikke meget mere plads end at jeg lige kan have mit spread liggende. Men det er plads nok til at jeg kan få lavet noget (og det er meget sjovere at lave noget, end at bruge tiden på at rydde op.)


Jeg starter med at ligge papir og billeder op, og flytter rundt til jeg synes det er som det skal være. Når det er på plads, begynder jeg at finde pynt frem. Denne gang havde jeg en lomme hvor jeg ikke havde nogen ideer til pynt, og der var heller ikke flere billeder. Så den blev fyldt med lidt glass glitter istedet.


Lidt billeder af detaljerne...





God dag derude, skal i mon lege med jeres Februarkit?

*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar