torsdag den 11. februar 2016

Hello beautiful girl

Til dagens kort har jeg brugt forskellige sværter fra Distress Ink serien. 
Farverne er Dusty Concord, Picked Rasperry og Spiced Marmelade.

Jeg har brugt Tim Holtz Watercolor Cardstock, da det har en struktureret side og en mindre struktureret side. Jeg har brugt den ikke-strukturede side. Hjerterne og selve kortet er indfarvet med de førnævnte farver fra Distress Ink.


Først har jeg blendet alle farverne godt sammen, så de virkede lidt flydende. Herefter har jeg samlet små dråber op, for at skabe lidt effekt. Jeg har også sprayet med en vandbeholder, for at samle farve op igen (det er de lyse pletter). Vandet lader jeg side i ca. 45 sek., og samler det op med et stykke køkkenrulle.


Banneret og teksten er fra Mama Elephant - Charmed. 
Kortbasen er lavet med Mama Elephant Basic set.


Jeg har pyntet med lidt sølvpalietter og lavet lidt prikker med en hvid gelpen.

Kan i have en god dag!
Mvh Sabina


Materialeliste: 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar