mandag den 19. september 2016

Layout: Dream view

I dag vil jeg vise et layout, hvor især baggrunden kommer i fokus.
Billedet er fra da vi var i januar var til CHA i USA, hvor solen solen skinnede, og palmerne dannede den perfekte baggrund.


Mine lag under billedet stammer fra forskellige papirer fra tidligere kits i kitklubben.
Flere af papirerne har jeg revet kanter på for at give noget struktur.


Til baggrunden har jeg brugt Bazzill karton, der hedder Marshmellow. Det er et karton, som fungerer super godt, når man skal lave mixed media.
Jeg har brugt Rangers Texture Paste gennem en stencil fra Tim Holtz.
Da det var tørt har jeg sprayet med vand, og derefter med forskellige mists i blå/grønne toner, og lavet splats med Heidi Swapp Color Shine i guld.


Titlen er et et sæt Thickers i guld.


Jeg har brugt meget lidt pynt, da der sker så meget på baggrunden, og i de mange papirlag.



Det var alt for denne gang ;)

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar