torsdag den 8. september 2016

Mama Elephant Organic Blooms på en ny måde


Mama Elephants Organic Blooms stempel sæt er et af mine yndlings sæt, og derfor ender mine kort ofte med at være meget ens - men så kom jeg i tanke om jeg da bare kunne klippe blomsterne fra hinanden!



Da man klipper størstedelen af bladene i stykker når man klipper blomsterne ud har jeg brugt min Copic Multiliner til at tegne ekstra blade i samme stil som de originale. 

Inden jeg klippede blomsterne ud farvelagde jeg dem med mine Copic Ciao W-1 og W-2.



Til kortets baggrund har jeg brugt hvidt karton og en af embossing folderne fra We R Memorykeepers Next Level Geometric sættet sat oven på sort karton.

Til sidst har jeg brugt palietter fra butikken til at pynte med rundt om min buket. 



Det var alt jeg havde for denne gang

Ha’ en god dag

~ Mette Witus


Ingen kommentarer:

Send en kommentar