søndag den 7. september 2014

Awesome


Efter en fantastisk dag på scrap'n'dream igår - hvor jeg lærte noget nyt...!
Er jeg her til morgen - går helt amok sammen med min big shot, 
som næsten står op damper :-)

TÆNK at man kan bruge alle sine stencils/masker til at præge med wooohooooo
Er så meget i himlen - og min datter og jeg ruller og ruller og laver forskellige test,
på forskellige slags papir/farver. 


Elsker stjerner, så det første kort skulle jo selvfølgelig være med stjerner.
Har også brugt 3d-pude-stjerne, som har fået en gang med grov sort glitter. 
Det er glitter i rør til KUN 10 kr.


Tekst og papir er fra MME Nesessities - Teals - 6x6 paper pad




Ha' en super skøn og kreativ søndag,
Annette

1 kommentar:

  1. wauuuuu Annette jeg må straks i gang, stod og så på det glimmer men købte ikke noget .... øv siger jeg bare fortryder sååååå meget.

    SvarSlet