torsdag den 18. september 2014

Up and Away

Så blev det torsdag, og jeg har igen leget med stempler og dies fra Mama Elephant, og papir fra My Minds Eye.



Jeg har startet med papiret fra My Minds Eye - record it, som baggrund. Da farven var for stærk, har jeg nedtonet det ved at ligge vellum over. Jeg har lavet bakkerne og skyerne med Mama Elephant - Landscape Trio. Aben og ballonerne er fra Mama Elephants - Up and Away, og nøj hvor jeg bare mere og mere elsker de koordinerende dies, man kan få til. Jeg har malet dem med Ranger Distress Markers. Jeg har pyntet med lidt pallietter og rhinsten, samt lidt sort/hvid Bakers Twine. Teksten er fra samme stempelsæt som aben og ballonerne.

Kan I have en god aften. 

Mvh Sabina

1 kommentar:

  1. Jeg er helt vild med det her kort :) Den abe er for sød og skyerne er en flot idé

    SvarSlet