torsdag den 11. september 2014

Lawn Fawn - Beep Boop

Så er det blevet torsdag igen, og jeg glæder mig til at dele endnu et kort med jer. I dag har jeg valgt at bruge et fedt stempelsæt fra Lawn Fawn, Beep Boop.
 
Jeg er startet med et hvidt stykke karton, hvor jeg har stemplet ”beep boop”, så det kommer til at fremstå som skyer. Jeg synes at den sorte sværte var for hård, så jeg har lagt et stykke vellum ovenpå det hvide karton.
I det et blå mønsterkarton har jeg udskåret 3 skyer, og herefter sat det på 3D puder, for at løfte forsiden lidt. Jeg ar igen brugt Mama Elephant Landscape Trio die, i bunden for at lave lidt grund, som den lille robot kan stå på.
Om kortet har jeg bundet bakers twine omkring som en sød detalje. Den lille robot er farvelagt meget enkelt med Distress Markers, og har efterfølgende fået et lag glossy accent.
Der er pyntet med lidt pallietter i matchende farver.
Håber I er blevet inspireret, og har fået lyst til selv at prøve det søde stempelsæt fra Lawn Fawn.
Mvh. Sabina Bjerre
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar