torsdag den 4. september 2014

Mama Elephant - Pandamonium



Hej allesammen.

I dag er vi stolte af at kunne præsentere en gæstedesigner ved os. Sabina Bjerre kommer til at gæstedesigne ved os hele september, og I kan godt se frem til det - super søde kort er i hvert fald hvad vi ser i dag.

Og her kommer Sabinas Indlæg:

Hvor har jeg bare glædet mig til at vise jer to skønne kort idag, hvor jeg har fået æren af at arbejde med de superlækre stempler fra Mama Elephant, Pandamonium. Jeg må så også ærligt indrømme at jeg pladask er faldet for de koordinerende dies, som efterhånden findes til mange af stempelsættene.




På det første kort (You're the cutest! - i love you thisssss much) har jeg stemplet pandaen, og de to små elementer, hjertet og pinden. Pandaen bruger pinden, da armene ikke er lange nok til at vise sin kærlighed :) Jeg har varmembosset delene, for at give det lidt ekstra. Baggrundspapirerne er MME Lost and Found, og ensfarvet fra American Crafts.
Bag pandaen har jeg sat et vellumbånd fast, for at skabe et banner under pandaen. En fed detalje er blot at sætte det fast med to hæfteklamper. De små hjerter og pallietter, er lavet med en die, også fra Mama Elephant, Confetti. De røde elementer har fået et lag Glossy Accent.



På det andet kort (kiss kiss, i love u) har jeg brugt de to søde pandaer som nysser hinanden. De er også varmembosset med clear embossingpulver, OG skåret ud med de lækre matchende die :) De er sat på 3D puder for at skabe lidt dimension på kortet.
Teksten har jeg klippet over (selve stemplet), da jeg ikke kunne bruge den lange tekst. Man KUNNE også have masket stemplet. Men jeg sætter blot de to dele sammen, mod hinanden, hvis jeg en anden gang skal bruge teksten i sin fulde længe igen. Jeg har stemplet i to farver, for at lave en lille detalje. 
Hjerterne som er over pandaerne er også lavet med Mama Elephants Confetti die. Og de har også fået en gang Glossy Accent.
De små bakker og skyerne er også lavet med et diesæt fra Mama Elephant, Landscape trio. De har den skønneste lille stikningskant. Ønsker du IKKE stikninger, kan du med de to bakker, blot vende dien om, så har du bakker uden stikninger. Så 5 "forskellige" die, men du har kun 3!! Det er da lækkert. Skyerne er lavet i vellum for at give kortet lidt lethed. Det blå baggrundskarton er fra American Crafts 

Jeg håber i har fået mod på at prøve nogle af produkterne fra Mama Elephant - sikkert er: 
Jeg er kun mere forelsket nu end før. God Torsdag.

Mvh Sabina Bjerre

1 kommentar:

  1. Nååår altså nogle søde kort! Gode farver og søde pandaer.

    SvarSlet