fredag den 5. september 2014

Min lækre charmetrold

Hejsa :)

Da jeg fandt ud af at jeg ventede en dreng blev jeg ekstremt glad, for det betød jo blåt, blåt og mere BLÅT <3 Og selvom min dreng er 4½ nu, så er jeg ikke blevet mindre glad for blå. Så da jeg så dette billede af Hjalte med de skønne blå bukser på, så kunne jeg jo ikke andet end at scrappe det :) 
Dagens indlæg skulle faktisk have været et billede af min datter og hendes hullede nattøj men det må I have til gode :)





Materialeliste:
- Hvid bazzill karton til baggrund.
- Chalkboard mønsterpapir fra gemmerne.
- Forkellige labels, ligeledes fra gemmerne.
- Tre forskellige slags bogstaver (se billedet nedenunder).
- En badge som jeg har fået af Mette L.


<3 blå <3

Tak fordi I kiggede med.

Ses vi i morgen til Scrap'n'Dream? 
Kom over fordi Picturing the World og sige hej til os :)
- Louise

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Louise. Jeg troede lige du ventede en dreng mere:-) men det var din store dreng du mente... Meget lækkert og skønneste detaljer

    SvarSlet