lørdag den 27. september 2014

Mini Julekort

Hej
Jeg hygger mig med ind imellem at arbejde med andre formater, når jeg laver kort. I dag har jeg leget med små mini kort, der er 10 x 10 cm og fås i den fysisk butik.

Til alle tre kort har jeg brugt mønsterpapir fra My Minds Eye "Joyous" 6 x 6 Designer Cardstock Pad
Materialer:
Stempler: Mærkedage fra Hobby Line
Materialer:
Dies: Antique tags one dies, Holly Holiday Frame set fra Memory Box
Stempler: Mærkedage fra Hobby Line
Pynt: Heirloom Enamel dots My Minds Eye
Materialer:
Dies: Antique tags one dies, Holly Holiday Frame set fra Memory Box
Stempler: Mærkedage fra Hobby Line

Forsat god weekend

Lisette

3 kommentarer:

  1. Super flotte kort, som absolut giver inspiration til selv at lave nogle i den størrelse.

    SvarSlet
  2. Flotte mini kort, særligt det med candy cane papiret.

    SvarSlet