onsdag den 17. september 2014

Kort af september kittet


Hej

Jeg har lavet et kort af september kittet som nu også er kommet i løssalg.




Hjerterne er lavet med paste og masken som følger med i kittet. Jeg har drysset groft og fint glitter på hjerterne inden de tørrende og de skinner så flot IRL. Der er kommet nogle skønne grove glitter på Anjas hylder, som ikke er til at leve uden :)
Banneret er lavet med en af mine nye favorit dies fra Cheery Lynn, sættet findes i den fysiske butik. Jeg havde en møtrik liggende som lige passede i farveskalaen og den er limet på med glossy accents


Gitte

2 kommentarer:

  1. Det ser meget spændende ud, det kit... Flot kort - er vild med den banner.

    SvarSlet
  2. Hvor er det kønt!!
    Jeg er da nødt til at købe det kit - og måske at låne nogle af dine ideer her... :-D

    SvarSlet