mandag den 15. september 2014

Baby Scrap

Hej

I dag får I fornøjelsen af at møde mig her på bloggen, og jeg havde egentlig planlagt at ville vise jer et LO, jeg har lavet, men så skiftede jeg lige mening - Kender I selv det?

Nå men, som noget nyt er jeg begyndt at holde åben i den fysiske butik hver onsdag kl. 10 - 14, så nu har du også muligheden for at kunne komme og handle om formiddagen/ først på eftermiddagen, hvor det tidligere kun har været muligt efter arbejdstid.



Og i onsdags startede vores nye klub og event i butikken også. Vi er startet op med Baby-Scrap, som er i butikkens åbningstid 10 - 14 onsdage i ulige uger.

Klodser ovenfor har jeg lavet af nogle træklodser, jeg har i den fysiske butik. Jeg har malet dem hvide på alle kanterne med hvid gesso. Og bagefter har jeg limet de søde Snap kort på fra en babyserie.
Jeg tænker at de kan laves med lige det man vil. f.eks. også til jul.

Jeg vil lige vise et par billeder fra i onsdags, hvor butikken blev indtaget af babyer og en enkelt højgravid - men mon ikke der også snart er en sød lille baby med her.


Det var super hyggeligt, at være med mor og så kan man jo lige så godt blive oplært i scrapverdenen med det samme.


Mette arbejdede på invitationer til barnedåben - og hun var ret effektiv må jeg sige.
Der skal et billede på forsiden, men den søde lille pige, skal lige melde sin ankomst først...



Sofie lavede bordpynt til barnedåben, som var lige rundt om hjørnet.


 Alt i alt en super hyggelig formiddag, hvor der blev snakket, scrappet, grint og inspireret - alt i bedste scrapstil, så går du hjemme med en bette bebs, eller kender du en, der kunne tænke sig at komme ud og være kreativ med andre på denne måde, så er dette en klar mulighed.

Jeg kunne i hvert fald godt mærke, at det her hold kunne godt gå hen og blive et rigtig råhygge formiddagshold :-)

Hav en fantastisk dejlig uge og mandag.

Anja

3 kommentarer:

  1. Fed ide Anja!

    Skulle vi andre have haft da børnene var små :D

    SvarSlet
  2. Suzanne: hvo kan man køber udstansertil de fine elefanter

    SvarSlet