mandag den 22. september 2014

Julerosetter.

Jeg har lavet disse fine rosetter som passer til min serie af julepynt med papir fra Riddersholm.
Rosetterne er præget på et scoreboard og pyntet med diverse diecuts og guldglitter. Det sjove ved at lave rosetter er at opbygge de små doilys af diverse små diecuts. Noget der standses ud i nettop de rigtige farver og rester der bliver fundet frem fra dimsekassen. Jeg har også pyntet med små wood veneers og gipsfigurer
Skulle du være nysgerrig har jeg brugt følgende dies:

Delicate doily fra my favorite things,
Multi frame Round 3 fra Nellie Snellen,
Star STAX fra My favorite Things,
Horizon Fishtail Banners fra Cheery Lynn,
Glædelig jul Shape die fra Nellie Snellen,
Snowflake set DIE100-F fra Impression Obsession,
Martha Stewart Deep Edger Punch - Double Loop,
Desuden har jeg brugt Scalop punch i flere størrelser, 




























God kreativ mandag

Susanne.







6 kommentarer:

  1. Wauw.
    Hvor er de flotte. Utroligt flot pyntet med smukke detaljer.

    SvarSlet
  2. De er da helt vildt fantastisk flotte. Super ide at have med til scrap i morgen.

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er de fine. De minder en del om nogle vi var nogle stykker som lavede for nogle år siden, men vi brugte dem bare sammen med brede blonder og bånd, og lavede en masse ophæng med dem i stedet for at bruge dem alene. Men de er da også kanon flotte til juletræet kan jeg se.
    Smukt arbejde.

    SvarSlet
  4. utroligt smukt! Og mange muligheder!

    SvarSlet
  5. Super flotte og så mange varianter.

    SvarSlet