fredag den 25. december 2015

Distressed fødselsdagskort

Godmorgen alle sammen.
Glædelig 1. juledag. Jeg håber I har haft en rigtig god juleaften og fået alle de ting I har ønsket jer :)

Tilbage i november måned var jeg, med butikken, på Scrap-a-mania i Roskilde. Der havde vi, blandt andet Designers Workshop, hvor jeg havde æren af at arbejde sammen med Knirke, som er virkelig inspirerende. Knirke sad og lavede nogle hel igennem fantastiske julekort som jeg har liftet til fødselsdagskort og som jeg nu vil vise jer.

























Jeg har brugt mini Distress Ink til at farvelægge mine kort.
Det er foregået på den måde at jeg har smurt lidt farve ud på mit genbrugelige underlag, sprayet lidt vand på farvene og derefter taget et stykke emballageplastik* som jeg har forflyttet farven med.

Go on and Celebrate: Cracked Pictachio, Picked Rasberry, Shaded Lilac.
Make a Wish: Mustard Seed, Peacock Feathers, Broken China.
Happy Birthday: Mustard Seed, Rusty Hinge, Spiced Marmelade.

Det var alt for i dag.
Jeg håber I får en forsat god jul og et godt nytår. Pas godt på jer selv og hinanden.
- Louise -


*Emballageplastik kan være emballage fra et ark stickers, thickers, die cuts ect.



1 kommentar:

  1. Det er blevet nogle flotte kort. En sjov teknik at lege med.

    SvarSlet