torsdag den 31. december 2015

Hero Arts Shadow Ink - Midtone

Regnbue-effekt! Synes det er så flot på kort 
- og derfor er det også det som jeg gerne vil fremhæve på mit kort idag.


Regnbueeffekten har jeg lavet ud af 7 forskellige sværtefarver fra Hero Arts. 
Jeg har brugt følgende farver:
- Bubble Gum
- Pale Tomato
- Orange Soda
- Butter Bar
- Lime Green
- Mint Julep
- Passion Flower


Til kortbasen har jeg brugt Neenah Cardstock og vellum, som er skåret ud ved hjælp af dies fra Mama Elephant og Lawn Fawn.


Stempelsættet jeg har brugt er fra Avery Elle - Party Bunny. Jeg har brugt kaninen i sættet, og de små hjerter. På kortet har jeg også brugt to små andre prik-stempler. Disse små stempler (hjerter, prikker, stjerner, snefnug og lign.) er ofte i sæt, så husk endelig at bruge dem!

Tekst-banneret har jeg indfarvet med sværten 'Mint Julip' så det hele matchede.


Til sidst er der pyntet med lidt sequins og halvperler.

Kan I have en god dag!
Mvh Sabina

Materialeliste:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar