tirsdag den 1. december 2015

En lille værtindeting

God glædelig 1. December morgen. Nu er julen lige om døren, og jeg elsker det.
Jeg elsker juletiden, julemusikken, julepyntet, juleshopping og alt hvad der har med jul at gøre.

Og jeg elsker også de der små værtindegave. Noget der ikke koster en bondegård, men som alligevel siger at man tænker på modtageren. Og i denne søde juletid, er det godt at have et lille lager af "værtindegaver".

Jeg har lavet nogle små snefnug i hamaperler, og for lige at spice dem lidt op, har de fået en fin indpakning.


Det er som end "bare" en cellofanpose med et stykke kraftkarton på toppen.


Selve formen på kartonnet er skåret ud på min cameo. Og herefter har jeg fundet nogle lækre julestemper at stemple med. Stjernerne har fået en lille klat stickles og så et punchet snefnug med en rhinesten.
Let og elegant.




Laver I mon også små værtindegaver?

*Signe*



Ingen kommentarer:

Send en kommentar