torsdag den 3. december 2015

My Favorite Things - Bokeh Builder

Dagens kort har været helt vildt sjovt at lave. For stempelsættet har så mange elementer i sig, og derved en masse muligheder. Den indeholder både prikker som sidder sammen, og hver for sig - og i forskellige mønstre. Og mixet med et par forskellige stempelfarver - så kan du skabe de fedeste mønstre. Og så er der jo de fedeste tekststempler, som bare siger mere end 1000 ord. Håber du har lyst til at kigge med.


Basen for kortet er lavet i en varm grå, for at skabe en blød kontrast, men samtidig en synlig konstrat.
Jeg har også brugt en af mine nyeste yndlingsdies - nemlig Postage Stamp, fra MFT.
Til at skabe mønsteret med cirklerne, har jeg brugt farverne 'Mint Julep', 'Tide Pool' og 'Wet Cement' fra Hero Arts Shadow Ink.


Banneret og poloraid-rammen er fra Mama Elephant

Teksten "FOKUS - on what matters" var for bredt til egentlig at skulle have stået samlet. Og så må man jo finde en løsning. Jeg gjorde det at jeg maskede de dele som ikke skulle være synlige med et stykke washitape. Den anden løsning er at du klipper dine stempler over. Dette gør jeg ind i mellem - og jeg har fundet ud af at stemplerne hverken dør eller græder :) Du kan altid sætte dem sammen igen, hvis det passer bedre på dit næste projekt.



Den lille tekst har jeg sat på vellum, headembosset med den lækreste farve fra Zing. Og for at give det lidt maskulint, har jeg sat det fast med papirclipser.


Jeg har pyntet med et wood veneer, formet som et kamera, og et par palietter og halvperler.

Hvis der er noget du er interesseret i at vide mere om, er du velkommen til at skrive i kommentarfeltet, kigge i butikken via links i materialelisten eller kontakte Picturing The World.

Kan I have det godt!


Materialeliste:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar