fredag den 18. december 2015

Faber Castell Color Gelatos Metallic Gold & Silver

Hvor er det sjovt at prøve noget nyt. Jeg har fået mine første to gelatos, i sølv og guld - og det er helt sikkert noget jeg skal forsøge mig mere ud i - og have et par farver mere, eller tre, eller fire....

Her er dagens kort:


Kortbasen er lavet med karton fra det lækre firma Sodalicius, og mellem kortbunden og vimplen er der et lag vellum, for at skabe ro mellem de to "mønster-dele"


Jeg har leget med den sølv farvede gelatos, og mens jeg var igang brugte jeg også lidt guld, som kan bruges da der er lidt orange/gyldent i kort basen. Jeg gav det lidt mere farve da jeg satte lidt orange stjerner på, som skulle matche de store sølv stjerner.
Jeg har stanset "hallo" ud i en varm-sølv glitterpapir. Diesen er designet af PTW, og findes i webshoppen og den fysiske butik.


Jeg elsker det tynde sølv snor som Picturing the World har. og der er masser af det på rullen - så det blev til en dobbelt-dobbelt sløjfe.

Kan i have en dejlig dag.

Materialeliste nedste i indlægget



Ingen kommentarer:

Send en kommentar