torsdag den 17. december 2015

Kort til en pensionist

Godmorgen alle sammen.

I dag går, en af mine mands kollegaer, på pension og i den anledning fik jeg æren af at lave kortet til hende. Jeg fik en liste med ord (omhandlende den kommende pensionist) som de gerne ville have med i/på kortet. Desuden måtte kortet gerne være i lilla nuancer.

Her er min fortolkning:





I venstre side har jeg skrevet ordene med hvid embossingpulver for at dem til at træde lidt frem.
I højre side har jeg brugt en Tim Holtz mask og påført Texture paste - matte finish for at skabe mere struktur på basen. Derefter har jeg lavet et "vandbad" med gelatos og vand som jeg har smurt kortet rundt i for at få noget farve på.

Pynten består af:
En doily fra mit stash
Sequins fra Doodlebug
Liguid Pearls i lilla og hvid.
Blomster - den store er farvet med en lille copic.
Sommerfuglen er lavet med et stykke karton som jeg har smurt lim, og drysset glitter på.

Det var alt for i dag.
- Louise -





Ingen kommentarer:

Send en kommentar