torsdag den 10. december 2015

Mama Elephant - Arctic Penguins

Kortet idag er med de super skønne små pingviner fra Mama Elephant.


Alle kortbaser er skåret ud med Mama Elephants, Basic set. Baggrundspapirret er i et lækkert mønster med tyrkis og guld. For at skabe lidt ro til selve kort-scenen er der et lag vellum i mellem.


Jeg har brugt Die-Namics Postage Stamp Stax die, til at skabe scenen som de små pingviner går i.
Pingvinerne spadsere hen over guld-is. Dette for at de hænger sammen med baggrunden.
Jeg har brugt tumbled glas distress ink pad, til at skabe lidt himmel. Til at lave et par stjerner, eller snefnug, har jeg brugt en hvid gelpen.


De små pingviner har fået ganske lidt farve - og til dette har jeg brugt copic caio. Til sidst har jeg tegnet deres øjne op med en sort gelpen.

Kan i have det godt derude!

Materialeliste:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar