fredag den 16. november 2012

Et stykke papir - 5 forskellige julekort

Hej Alle

Jeg gav mig selv udfordringen at se hvor mange forskellige kort, jeg kunne få ud af et stykke mønsterpapir.

Det drejer sig om et super sødt stykke mønsterpapir fra Jillibean Soups juleserie.



(Ved simpelthen ikke hvordan de finder på ale de navne, men det er ALTID noget med mad :-) )

Jeg synes papiret er utrolig sødt med alle husene...

Og her kommer de 5 kort....

1. kort:


Jeg har brugt papiret som baggrund på kortet.


Rundt i kanten af kortet har jeg brugt rødt glimmer. Jeg har bare kommet lidt glossy accents og bagefter drysset rødt glimmer på. Det er meget nemt.


Udover det har jeg klippet et par huse ud af noget overskydende papir og sat dem på med 3D puder ovenpå de andre huse. Jeg er ret vild med den effekt man kan få ved at bruge 3D Puder.

2. kort:


Igen er papiret brugt som baggrund. Ovenpå har jeg brugt snowmarkeren, som er en pen man bruger til at "tegne" med hvor man gerne vil have sne. Der skal rimelig pænt lag væske på, og bagefter varmer man det med sin varmepistol, og så puffer det op.


Her ses det mere tydeligt.

3. kort:


Igen har jeg brugt papiret som baggrund.



Bagefter har jeg brugt en Borderpunch fra EK Success med snefnug. Den er desværre ikke nået på webshoppen endnu, men den skal nok komme op. Den kan lave 2 forskellige slags border, og så har jeg brugt de "overskydende snefnug som pynt på kortet.

4. kort:


Igen papiret som baggrund og bagefter et stykke glittertape fra American Crafts på foroven og forneden.

5. kort:


Her har jeg skåret et par huse ud på Cameoen af nogle af de andre jillibean papirer og sat på med #D puder henover papiret. Denne label er lavet med dette dies sæt. Og bagefter lidt rød Twine - det er næsten uundværligt i øjeblikket.

Tak fordi du kiggede forbi - Hvad synes du?

God weekend...





4 kommentarer:

  1. Søde julekort, jeg kan rigtig godt lide 3-d effekten ;-) Serien er da også bare skøn...

    SvarSlet
  2. Super flotte kort og det papir er bare så lækkert.

    SvarSlet
  3. Åhh ja det papir er bare skønt!!!
    Hihih ja jeg har også undret mig over deres navne på
    papirene ;) Troede bar det var mig der var tosset :)

    Hvor er det bare vildt du har fået så mange kort
    ud af det ene ark papire...

    SvarSlet