søndag den 25. november 2012

What a Cutie Pie

Hej

Efter en hyggelig dag på SAM i går, synes jeg der skal ligge et LO til jer.

Her er et LO, jeg har haft liggende lidt tid.
Det er med et billede af en skøn "unge" jeg mødte i Nepals hovedstad Kathmandu, da jeg var der for ca. 5 år. Jeg elsker at møde børnene derude, og har mange billeder fra det.


Jeg har brugt papir fra Authentique. Baggrundspapiret er fra serien Blissful, mens de andre papirer er fra serien Splendid.


Her kan man lidt bedre se nogle af papirerne. Jeg har brugt et journaling stempel fra Impression Obsession, som jeg har stemplet ovenpå mønsterpapir. Det giver en rigtig god effekt, synes jeg. Stempler du tit på mønsterpapir?


Her har jeg stemplet med en sommerfugl igen på mønsterpapir og klippet den ud. Dermed har jeg lavet min egen pynt.


Jeg har brugt nogle Thickers, der hedder Venus. De er supersøde med trykte striber på chipboard. Generelt kan jeg ret godt lide de trykte thickers. Jeg synes det giver en god effekt.


Lidt pynt i hjørnet, hvor jeg har tilføjet mine egne ord. Det er et ark fra de samme 2 serier af papir.


Jeg har flere steder på LO'et brugt baggrundsstemplet Craqueluere, som titter frem. Du kan se det her, og på de efterfølgende billeder.



Tak fordi du kiggede med.

Lige om lidt starter endnu en dag på SAM - ses vi?

1 kommentar: