fredag den 23. november 2012

SMASH med Miss Caroline

Jeg har fundet min SMASH frem, og hver gang jeg sætter mig med den, undrer jeg mig over, at det er længe siden sidst. Jeg får altid lavet et eller andet, når den kommer på bordet, og alle de lækre papirer på én gang, får altid kick-startet min produktivitet.
Jeg er lykkelig ejer af den orange udgave, - og jeg har valgt at det skal være min bog. Jeg scrapper om mig selv, mine følelser og det er også heri, jeg ofte prøver nye teknikker af. Når jeg skal ud og rejse til næste år, vil jeg købe mig en anden slags, og gøre den til min rejsebog!

I dag vil jeg gerne vise jer, at selvom SMASH har lavet en masse lækker pynt og tilbehør, så skal man bestemt ikke lade sig binde op det, - for alt fladt pynt passer ind! Jeg har brugt stickers fra My Minds Eye serien Miss Caroline.

Min baggrund er lavet med bubbles mask. Den blev dyppet i mist fra Mister Hueys, og så har jeg stemplet med den, derefter har jeg lavet splats med en anden farve. Min fotomatte er fra en 6*6 blok fra Miss Caroline . Jeg har også brugt lidt masking tape.

 På denne dobbeltside, har jeg holdt det mere neutralt. Jeg ville gerne lave plads til en masse journaling.

De runde stickers er fra Miss Caroline, tapen er fra SMASH. Den hvide tape er ganske almindelig malertape, og utrolig fedt når man skal have en smule fyld, der ikke trækker for meget opmærksomhed væk fra det øvrige design.

Life er skrevet med remarks letter stickers. Bogstaverne er geniale til SMASH! Bogen indeholder 700 stickers bogstaver i forskellige størrelser, og jeg er vild med skrifttypen.

Dette journalingcard er fra SMASH og det samme er den prikkede tape.

Jeg håber I er blevet inspirerede til at bruge jeres SMASH bøger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar