mandag den 5. december 2011

Ahhh... skulle vi lige tage et par tags mere...

Som fortsættelse på i går havde Susanne lavet nogle flere flotte tags...
Her kommer et par stykker af dem...


Alle tags er superenkle og lige til at lave. De er stemplet med et julestjernestempel kaldet solid julestjerne fra Impression Obsession.


De første 2 tags er stemplet med distress ink Aged mahogany.


Her er der kommet en farve stickles lidt ud over bladene og så er der med en gullig farve stickles lavet frø i midten af blomsten.


Dennne er stemplet med Distress Ink Barn Door.

Nogle af disse tags er sværtet i kanten, men her gælder det hvad man godt kan lide. Jeg synes de er ret flotte hver for sig. Det er imponerende så forskellige de kan blive med så ens materialer.

4 kommentarer:

  1. Lækre tags og flotte blomster.
    God mandag aften.

    SvarSlet
  2. Flotte tags :-). Bliver helt inspireret til min til og fra kort ;-). Vi ses nok igen i morgen ;-)

    SvarSlet
  3. Super flotte tags.
    Ja tænk engang hvor mange forskellige "meninger" der kan være om det samme produkt;-)
    God mandag aften

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte... Kan godt lide at de er ret enkle... Det vil jeg lige huske til jeg skal igang med mine gavemærker... Nu må vi se hvornår jeg får tid ;)

    SvarSlet