fredag den 23. december 2011

Dagens gøremål inden det kan blive jul...

Hej allesammen

Her om formiddagen kommer der lige et lidt mere personligt blogindlæg. Jeg har fået fri fra fuldtidsarbejdet, og nu skal de sidste gøremål inden jul til at ordnes i bedste kvindestil, har jeg jo så lavet en To-do liste over dagens gøremål...

- pakke julegaver ind
- lave til og fra kort
- skrive julekort
- lave julekonfekt
- vaske tøj
- lave indkøbsseddel
- købe ind
- lave 2 lanterner


Jeg har jo ellers vist jer tidligere, hvordan jeg troede mine til og fra mærker skulle se ud, men jeg kom i tanke om at jeg havde en masse mini julekugler i kælderen, som ville komme til at pryde pakkerne rigtig flot, og så tænkte jeg at til og fra mærkerne jo helst skal matche dem, så der går nok ikke længe før jeg sætter mig ned og laver lidt forskellige...

I får dem jo nok af se senere på dagen sammen med en status på hvordan det gik med todo listen... :-) Nu må jeg nok hellere i gang.

I må have en rigtig godt lillejuleaftensdag - jeg håber julestemningen vil sprede sig til jer alle....

6 kommentarer:

  1. Wau du har travlt :-) Men god fornøjelse.

    SvarSlet
  2. god fornøjelse det lyder hyggeligt selv om jeg tror at butikkerne er stuvende fulde idag ti hi..

    SvarSlet
  3. Håber da at du har nået det hele. Rigtig glædelig jul til jer :)

    SvarSlet
  4. Du har godt nok haft travlt. Håber du har nået det hele. :-)

    SvarSlet
  5. Hej, ja har haft og har lidt travlt, men skulle der være en ting, jeg ikke når, klarer jeg det nok også, det er jo det plan B er til for...

    Mangler på nuværende tidspunkt, julekort, julekonfekt (har altså lavet lidt tidligere, så det bliver nok bare lige lidt) og lanternerne (og der har jeg en plan B) Julekortene kan jo også nåes senere, så det hele går nok...

    Glædelig jul til jer alle...

    SvarSlet
  6. puha jeg bliver helt forpustet, håber du når det hele uden at få julestress.
    Rigtig glædelig jul

    SvarSlet