fredag den 23. december 2011

Nu er gaverne pakket ind...

Hej

Nu har jeg stået de sidste par timer og pakket gaver ind.

Jeg gør hvert år et stort nummer ud af gaveindpakningen, da jeg selv synes det er det halve af gaven. Jeg synes det gør noget, hvis gaven allerede ser rigtig godt ud inden den bliver pakket op.
Udover det, synes jeg tit det er meget nemt at se hvor gaverne er fra. Isenkræmmere har deres stil i gavepapir osv, så derfor synes jeg at det giver en større overraskelse hvad gaven indeholder, hvis jeg selv pakker ind, så kan jeg jo også pakke i kasser osv, afhængig af hvordan jeg ønsker det færdige resultat skal se ud. En 3. ting er at ekspedienterne pakker så mange gaver ind hvert år, og selvfølgelig er det en del af deres job, men jeg synes faktisk det er lidt rart at se deres glade ansigt, når jeg siger at jeg nok selv skal sørge for indpakningen, hvis de sørger for byttemærket - Det slår sjældent fejl...

Hvad gør I, gør I også noget specielt, eller?

Her kan i se et udsnit af pakkerne.











Til alle gaverne har jeg valgt en farveskala af Maskingtape, som matchede til og fra mærket og hertil har jeg tilføjet et stykke snor og mini glaskugler, der passede til farveskalaen.

Ærgrer mig lidt over jeg fik pakket ind så sent i år, ellers ser de så fine ud når de ligger og pynter på kommoden... Men glæder mig til at give dem i morgen.

I må alle sammen have en rigtig glædelig jul....

5 kommentarer:

  1. Wau hvor ser det godt ud og super idé med minikuglerne.

    SvarSlet
  2. Flotte gaver du har pakket ind ; )
    Rigtig god jul til dig og familien : )

    SvarSlet
  3. Hvor er de smukke, det er skønt med flotte gaver
    Rigtig glædelig jul til dig og din familie:)

    SvarSlet
  4. waue super flotte indpakninger, man nænner jo ikke at pakke dem ud. rigtig glædelig jul fra mig

    SvarSlet
  5. ..åh, sikke smukke pakker du fik lavet - det ser da rigtigt godt ud med de mini-kugler på..
    Mange hilsner fra Tina M.

    SvarSlet