mandag den 19. december 2011

Hmmm... havregrynskuglerne virkede, men...

Hej Allesammen

Jeg kan godt forstå I allesammen venter spændt, og det samme gjorde jeg, da jeg skulle ind i stuen, og se om julemanden havde været der...

Og jep, det havde han. Mælken var drukket og havregrynskuglerne var væk. Tilbage var kun noget af det andet konfekt, så helt skidt har det ikke været...


Han havde rodet lidt i papirerne, men jeg synes ikke jeg hørte et navn i nat, så vi må være tålmodige endnu. Det kan være han vil overraske hende på selveste juleaften...

4 kommentarer:

  1. Det synes jeg er fair... Så er det bare håbe... :-) Rigtig god jul..

    SvarSlet
  2. Ej altså Anja....ham julemanden forstår virkelig at trække tingene i langdrag!!! Hold da op, hvor bliver jeg dog udfordret på min nysgerrighed!! Det er jo ulideligt spændende!!! Jeg er også ret sikker på at du lige nu sidder med et fedtet smil på, når du tænker på hvor pinefuldt det er for mig, ikke at få noget at vide. Hold op, hvor har jeg det hårdt! thi..hi hi hi.....

    SvarSlet
  3. Det mener du da ikke :) Hvad er det for en julemand du har kontakt til? Der er jo "længe" til juleaften.

    SvarSlet
  4. Hmm.. og du kunne ikke lige lokkes til at tjekke hvilken een af ønskesedlerne, der har små fedtede havregrynskugle-finger-pletter over det hele?.. Nej?.. han har måske taget den med sig? Århh, hvor er der pludselig længe til jul!..
    Mange hilsner fra Tina M.

    SvarSlet