søndag den 18. december 2011

Mon ikke også havregrynskugler virker?

Hej

I løbet af de sidste par måneder har jeg modtaget ønskesedler fra alle jer scraptøser, som jeg har lovet at give videre til Julemanden.

Og efter selv at have været ude og få købt alle mine egne julegaver i dag, tænkte jeg at nu måtte jeg hellere sørge for at få afleveret listerne videre til ham, der giver flest gaver væk i år - igen...

Så jeg har lagt dem frem på bordet, og da der jo er en konkurrence på højkant til af dem, der har afleveret ønskesedlerne, tænkte jeg at jeg måtte nok hellere sørge for lidt "Milk and Cookies for Santa". Så kunne det være han trak hende, der havde været mest artig i år, og så hviskede det til mig i nat, mens jeg sov, så jeg kunne hjælpe ham med gaven (Jeg tror altså ikke helt, at selv julemanden ved hvad der er de rigtige scrapbooking sager, som alle os artige piger ønsker os - så er det jo godt at vi har vores ønskesedler)

Nå men jeg kom fra Milk and Cookies. Jeg kom så bare i tanke om, at jeg ikke har nogen småkager, jeg har "kun" lavet konfekt i år... Hmm.... Gad vide om Havregrynskugler ikke også klarer tricket...


Nå men nu glæder jeg mig til at skulle i seng lidt senere, og så må vi se hvilket navn julemanden hvisker i øret til mig i nat...

6 kommentarer:

  1. Ihh hvor ser det bare hyggeligt ud..
    Jeg tror også Julemanden vil værdsætte du hjælper ham lidt :)

    Min ønskeseddel kom desværre aldrig afsted, men ønsker jer andre held og lykke og håber den søde julemand nyder konfekten..

    SvarSlet
  2. Min ønskeseddel kom afsted. :-) Ihhh hvor bliver det spændende. Held og lykke til alle som fik afleveret ønskesedler.

    SvarSlet
  3. Ja det er bare håbe... Min er også kommet afsted. Held til alle..

    SvarSlet
  4. Min ønskeseddel kom også afsted...
    Også held og lykke til jer, der fik sendt den...

    SvarSlet
  5. ..jeg er sikker på, havregrynskugler virker! Når nu alle andre sætter småkager ud, virker det endda nok som en kærkommen variation ;-)
    Min ønskeliste blev afleveret allerede til SAM, da jeg overhovedet ikke var i tvivl om, hvad jeg ønskede mig ;-)
    Mange hilsner fra Tina M.

    SvarSlet
  6. hmmm. Jeg tror, han hviskede Sidsel til dig i nat. Jeg hørte det helt klart og tydeligt i mine drømme i nat. ;)

    SvarSlet