mandag den 12. december 2011

Et julekort mere

Op til at jeg skulle afsted på flere af efterårets messer var vi en flok tøser samlet, hvor de hjalp mig med at lave lidt forskelligt at have med og vise på messerne. Her er et af Sidsels kort, som hun lavede. Jeg synes selv det er ret sødt...


Hun har embosset baggrunden med hvid, hvor hun har brugt baggrundsstemplet fra Impression Obsession Holly. Derudover har hun brugt Julestjernestemplet også. Her har hun brugt Distress Ink Barn Door.

Hvordan gør I egentlig med julekort, laver I et slags og så en del af dem, eller laver I mange forskellige. Jeg er ikke kommet i gang med at lave nogen endnu, men har faktisk også en del liggende fra sidste år, fordi jeg ikke fik sendt så mange afsted...

2 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort. Jeg laver forskellige kort, men i samme stil.

    SvarSlet
  2. aj det kort var da bare sødt

    SvarSlet