torsdag den 1. december 2011

Endnu et julekort

Her er det andet kort, jeg fik lavet i tirsdagsklubben.


Kortet er lavet næsten ligesom kortet, jeg viste jer i går. I dag har bare brugt stemplet, der hedder snowflakes i stedet for.


Tekststemplet er lavet med hvid embossing og er fra dette søde julesæt, som jeg endnu har et enkelte par sæt tilbage af. Snefnuggene er lavet en Martha stewart punch, som jeg lige har bestilt nogle hjem af til butikken, jeg forventer at de kommer hjem i løbet af et par dage. De er superskønne... Elsker bare snefnug...

6 kommentarer:

  1. Virkelig sødt kort ;-). Skønne stempler :-)! Og ja, der er altså noget specielt ved snefnug

    SvarSlet
  2. Det er bare sådan et smukt kort. Jeg bliver nødt til at gemme ideen, om ikke andet så til næste år !

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er det et flot stempel du har brugt her. Lækkert julekort! Vi ses videre frem i decemberblogningen *G*

    SvarSlet
  4. Rigtig flot julekort.
    Skønt at du også blogger i december.

    SvarSlet
  5. Snefnug er skønne. Super lækkert og elegant kort.

    SvarSlet