lørdag den 31. december 2011

Godt Nytår...

Hej Alle sammen

På årets sidste dag, vil jeg gerne ønske jer et godt nytår.

Dette år 2011, har været utrolig spændende for Jesper og jeg. Vi åbnede Webshoppen i løbet af de første par måneder af året, men da vi for præcis 1 år siden stod i New York og fejrede nytårsaften, vidste ingen af os at 2011 ville byde på lige nøjagtig dette store eventyr, som vi har indledt sammen med jer alle sammen - og bare lige for at gøre det helt klart - Det har været FEDT!




Men på trods af at vi for et år siden i New York ikke vidste at vi ville åbne Picturing the World, kan vi takke New York for meget, for havde vi ikke været der, set de fantastiske Cover A Card Baggrundstempler og havde jeg ikke haft 14 dage til at holde fri og gå og filosofere over livet (som man jo bedst gør, når man holder ferie og kommer lidt væk - Kender I det??), så havde Picturing the world ikke været der i dag - Og jeg tør slet ikke tænke på hvad der så ville have kendetegnet for 2011 for mig og os.

Jeg har nydt 2011 i fulde drag og har elsket hvert øjeblik, som jeg har haft sammen med alle jer andre dejlige scrappere og kortfolk. Jeg elsker, at vi kan mødes om vores hobby, vores glæde ved papir, bånd og diverse teknikker og gadgets, som kun en meget passioneret kreativ papirmus kan værdsætte. Hvem ellers vil forstå det, når man siger åh, og falder i svime over et stykke papir, som man nænsomt aer, og blidt kommer ned i papirbeholderen med tanken om, at det skal være noget helt specielt lige nøjagtigt dette papir skal bruges til.

Nå men om alt er 2011 har været utrolig spændende med butiksåbning, indkøb på CHA i sommers, de mange messer, at møde alle jer og alle de andre små ting, som vi har gjort for første gang i forbindelse med Picturing the World.

Jeg glæder mig til det næste år, som jeg tror bliver endnu mere spændende. Jeg glæder mig til at møde jer igen til flere hyggelige kreative stunder og I kan godt glæde jer, 2012 skal nok blive spændende - Jeg kan mærke det... :-)

Så til jer alle et rigtig godt nytår, må I komme godt ind i 2012 - Jeg håber vi ses i det nye år.

Mange nytårshilsner

Anja

6 kommentarer:

  1. Og godt nytår til dig - og tak til New York.

    SvarSlet
  2. Ja stort tak til New York - for de baggrundsstempler er bare fantastiske.
    Rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nytår til jer.

    SvarSlet
  4. Jeg og helt sikkert rigtig mange andre er MEGET glade for at du kom til New York og fik fundet frem til at du måtte åbne dig en butik :)
    Jeg ved selv hvor stort et sats det er og hvor meget det kræver ( blot webshop) og hvor mange tanker der er omkring det, men jeg tror bestemt det er et godt valg du har taget i livet og som du vil nyde i mange mange år frem - Jeg har da ihvertfald nydt godt af flere ting i din butik :) og ser frem til Scrap`n`dream hvor du og bixen kommer :)

    Håber i kommer rigtig godt ind i det nye år- pas godt på jer selv ikk :)

    SvarSlet