søndag den 4. december 2011

Lige en enkelt tag...

I tirsdagsklubben kommer der mange fantastisk søde mennesker, som inspirerer mig meget, og alle bringer deres egen stil og ideer med sig. Det er jo en af de fantastiske ting ved denne hobby, at alle kan deltage og alle uanset niveau og stil kan inspirere sidemanden med noget nyt, så man rykker sig hele tiden.
Om tirsdagen ser jeg mange andre bruge en del af de materialer og stempler som jeg sælger i butikken, og ret tit er det nogle rigtig fede ting, folk får lavet.

Den tag har Susanne lavet, og jeg er helt vild med den.


Hun har brugt Impression Obsession Baggrundsstemplet Holly, som er supersødt med kristtjørn. Det har hun stemplet med grønt sværte - tror det var en distress ink, bagefter har hun kommet rød stickles på bærrene, og til sidst lidt glossy accents ovenpå stickles igen. Det giver en virkelig fed effekt. Og udover det har den bare fået lidt sværte i kanten.

Hun lavede faktisk en del tags den aften, så I får nok nogle flere at se i den kommende tid, men i dag får I bare denne ene.

Hvad synes I, er den ikke bare fed, denne her hun lavet...

5 kommentarer:

  1. Ja den er da fed den tag:-)
    Og gaven på indlæg fra igår er jo også god;-)

    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  2. Det er et smukt tag. Jeg er vild med alt med kristtjørn lige pt - hihi.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot tag. Jeg er helt vild med det baggrundstempel, håber min familie har set at det står på min ønskeseddel.

    SvarSlet