tirsdag den 20. december 2011

Så er gaven klar...

Hej Alle

Så er gaven klar og afsendt til den heldige vinder, som jeg skrev lidt fordækt i går, vil jeg ikke afsløre endnu, hvem, der er den heldige vinder, da jeg synes det skal komme som en overraskelse for den forhåbentlig glade modtager.

Men jeg kan da afsløre et billede af indpakningen, som jeg har lavet...


Jeg har brugt helt hvidt gavepapir, og noget rødt og hvidt maskingtape. Det samme har jeg gjort på til og fra mærket...

Jeg har efterhånden fået købt alle mine egne julegaver - jeg mangler dog at lave en enkelt - Hvordan ser det ud for jer? Har I styr på det hele nu, eller er der stadig nogen hængepartier?

3 kommentarer:

  1. Dejlig gave :) .- ... her har jeg styr på det, og jeg har ferie, så det er SKØNT !!...

    SvarSlet
  2. Ej, det er altså bare så spændende! Krydser fingre.. Krydser fingre.. Krydser fingre!..
    Mange hilsner fra Tina M.

    SvarSlet
  3. Den må gerne komme og bo hos mig.... Men mon man kan være så heldig??? Ønsker den heldige tillykke.

    SvarSlet