tirsdag den 13. december 2011

Sådan tror jeg min til og fra Kort skal se ud i år...

Hej

Jeg gør meget ud af min julegaveindpakning, og jeg går op i selv at have pakket dem, ind, så de er lidt lækre at se på. Jeg kan godt lide at man ikke kan se pakken er købt i en isenkræmmer - Jeg synes papiret skriger det langt væk, og så synes jeg noget af overraskelsen er ødelagt, når man allerede inden man har pakket op kan pejle sig ind på hvad gaven indeholder.

Normalt har jeg købt mine gaver i god tid, og så ligger de og pynter frem til jul, men så langt er jeg ikke nået i år, indtil videre har jeg kun købt 1, så det må vente lidt endnu. Synes generelt fra år til år, at jeg kommer senere i gang, er der nogen der kender det?

Nå men, som en del af indpakningen i år, regner jeg med at lave mine egne Tags, som skal bruges derpå... Og jeg kan vel næsten ikke gøre andet end at bruge stempler... :-)


Her har jeg brugt julestjernestemplet, som jeg har blogget om nogen gange før, synes simpelthen bare det er så godt, og meget anvendeligt.


Her har jeg brugt et stort Snefnug stempel, som jeg også er ret vild med. Der er også lavet nogle andre snefnug i mindre størrelser...

4 kommentarer: