fredag den 21. december 2012

Et blåt kort med ornament

I denne uge vil jeg vise jer mit bidrag, til udfordring nummer 4.
Lav et julekort som skal indeholde farven blå i rimeligt omfang. ( dvs 3 blå halvperler er ikke nok) Du skal bruge et baggrundsstempel og en punch. Desuden skal der bruges glitter og der skal indgå en form for et juleornament. Det kan f.eks. være en kugle eller et hjerte men det må frit fortolkes.  

Jeg har valgt at løse udfordringen ved hjælp af en base, af kvistkarton. Mit baggrunds - mønsterpapir er fra My Minds Eye. Det har i sig selv en lækker, dyb blå farve, og det er præget i et lækkert mønster, der i sig selv ligner små ornamenter.

Jeg har stemplet med baggrundsstemplet Damask, og derefter lavet hvide splats med Mister Hueys lækre, mættede farve.

Jeg har brugt et stykke glittertape, et punchet snefnug og en punchet stjerne, samt et par stykker bling. Bag ved mit snefnug har jeg lagt et stykke sølvfarvet sytråd, og det er egentlig det. Super enkelt, men samtidig klassisk og sødt.

Jeg glæder mig til at se jeres bidrag, - kan se at der allerede er kommet, nogen rigtig fine nogen ;)

- Jeanne

1 kommentar: