lørdag den 29. december 2012

Theas første jul

Udfordring 1 var lige noget for mig.
 
 
Baggrunden består af et stykke papir fra Studio Calico og en akryl side i 30x30 cm. Jeg har ikke gjort noget ved papiret, men akrylsiden har jeg dekoreret ved at lægge en maske og så miste med grøn og guld (glimmer mist). Langs kanten har jeg duppet med sort alkohol ink.
 
 
Der var dog én ting, der udfordrede mig, og det var, at der skulle være en sløjfe på. Jeg bryder mig egentlig ikke om sløjfer, så jeg valgte en løsning, hvor sløjfen ikke dominerer layoutet. Jeg har bundet guldsnor rundt om layout, som var det en pakke, der har fået bånd og sløjfe på.
 
Under billedet har jeg påført guld-glimmer paste (fås i den fysiske butik) gennem en maske. Det giver en flot lidt ophøjet effekt.
 
 
Billedet er sat fast med masking tape, og de tre stjerner fra Studio Calico er mit bud på brug af træpynt.
 
I morgen komme den sidste udfordring i denne omgang - glæd dig :o)

2 kommentarer:

  1. Det ser bare så godt ud, er stor beunder af din stil

    SvarSlet
  2. WAUUU - SUPER enkelt og dog SÅ flot :)

    SvarSlet