lørdag den 29. december 2012

Mit første Whitespace LO...

Hej

Jeg har i meget lang tid beundret Whitespace LO's, men har aldrig rigtig selv fået lavet nogle, måske mest fordi jeg tit har flere billeder på mine LO's og fordi jeg gerne vil have mine billeder i højsædet, så de har som regel været fremkaldt i 10 x 15 cm eller 13 x 18 cm, og så bliver det hurtigt fyldt ud, synes jeg, men nu...

...har jeg lavet et Whitespace LO til udfordring 1 fra Jeanne.

Udforingen gik på at det skulle være:
- et whitespace LO
- indeholde en sløjfe
- indeholde minimum 3 stykker træpynt.

Her kan I se mit bud på udfordringen:


Jeg har brugt et stykke hvidt karton og en mask fra Heidi Swap kaldet Holly.
Bagefter har jeg mistet med forskellige nuancer af Mr. Huey's. Jeg har brugt Leaf green, Classic Tan og masser af Guld.


Bagefter fjernede jeg masken, og så mistede jeg lidt mere, så farveforskellen ikke blev alt for stor, men så man stadig kunne se mit motiv.


Bagefter brugte jeg den samme mask igen nede i hjørnet, hvor jeg havde bestemt mit billede, skulle sidde. Her brugte jeg bare Inka Gold i stedet for, så det stikker ud inde under billedet.


Jeg har sat min titel lidt i en klynge, og brugt Thickers kaldet muse til det. Jeg elsker den skrifttype, og looket af træ.


Udover det har jeg pyntet med nogle træfigurer fra Studio Calico. Jeg har brugt snefnuggene. For at give dem lidt ekstra effekt har jeg dyppet dem i Glossy Accents, og bagefter kommet klar glitter på.


Min sløjfe er et stykke Washitape, som jeg har "filtret" lidt ind i hinanden, så jeg har fået noget, der minder om "bånd". Det har jeg bundet en sløjfe af.


Udover sløjfen har jeg også sat et bånd hen over billederne, for at skabe lidt 3-dimensionelt ovenpå billederne også, så det hele ikke kun er baggrunden.

Hvad synes I om det? - Mit første White space-LO...

Hav en god nytårsaften i morgen, og pas nu på jer selv og hinanden :-)

Anja




1 kommentar:

  1. Ser vildt godt ud - er ikke selv god til white space :)

    SvarSlet