søndag den 23. december 2012

Forårets kurser starter med et Nytårsbrag...

Hej Alle

Jeg er blevet spurgt nogle gange om, hvornår der var nogle arrangementer i foråret, og jeg har flere gange måttet sige, at de er på vej.

Nu kan jeg sige:

Her er de!!!

Jeg har indsat kalenderen for forårets aktiviteter, kurser og messer, og vi glæder os.
Du kan læse mere om alle aktiviteterne her.


Kort sagt, er der spændende ting på programmet...


Året skal startes med det samme med et Nytårs scrap maraton - 12 timers scrap - så er vi i gang :-)


Noget andet nyt er Project Life klubben, så alle der har lyst til at være med på bølgen med Projekt liv, kan have et sted, hvor de kan mødes med andre om netop det, få inspiration, hjælp og ikke mindst, der er sat tid af i kalenderen, så det bliver nemmere at få det gjort :-)
Jeg tror det bliver rigtig hyggeligt og godt, og glæder mig til at være sammen med jer også her.



Udover det kommer vi på ikke mindre end 5 messer i foråret, og vi glæder os som altid...



Og så er der selvfølgelig stadig flere midnatsscrap og ikke mindst vores dejlige tirsdagsklub.

Ses vi?

Vi glæder os i hvert fald til nogle hyggelige timer med jer.

Mange kreative hilsner

Jesper og Anja


Ingen kommentarer:

Send en kommentar