fredag den 28. oktober 2016

Jeg er stadig i julehumør...

Godmorgen alle sammen.

Ja, som overskriften lyder så er jeg stadig i julehumør og derfor vil jeg vise jer mine juletags (til og fra kort) for i år. Jeg startede sidste år med at farvelægge mine egne tags og det vil jeg prøve at fortsætte med og dermed lave min egen lille juletradition. Hvis du trykker her kan du se mine tags fra sidste år som var noget mere trendy i farvene, hvorimod jeg i år, har holdt mig til de traditionelle julefarver som brun, rød og grøn... og en lille smule blå og gul.

Jeg har investeret i en masse nye stempler som jeg har blandet på kryds og tværs og skabt mine helt egne designs. Jeg har brugt disse tre stempelsæt: Lawn Fawn - Sweet Christmas
Lawn Fawn - Sprinkled with Joy og Mama Elephant - No Peeking
To/From er stemplet med Mama Elephants Confetti sæt.

Stempelmotiverne er stemplet med memento og farvelagt med copics

Så nu kan jeg vist ikke udsætte det længere - hæh hæh :)



Når man farver med copics og blander farverne og farver en hel masse ovenpå hinanden, så trænger farven igennem Neenah papiret (hvilket det også skal) men det giver lidt udfordringer når man gerne vil skrive på bagsiden af kortet. Jeg valgte derfor at sætte alle mine kort på 3L Adhesive Sheet, som er et ark med klister på. Dvs, man flytter den gule side så man når ind til klisteret. Derefter sætter man sine ting ned på arket. Den side der skal klistre skal vende ned på arket. Når man så løfter sine tags så er det klister på bagsiden og så kan de klistres sammen med en tag i almindeligt karton og så kan man bruge bagsiden til at skrive på. Mega smart :)




Hvis man kigger godt på ovenstående billede kan man godt fornemme klistret mellem taggen og arket.



Så mangler jeg bare at købe nogle julegaver så jeg kan få brugt mine kort - wuhuu :)

Det var alt for i dag. Jeg håber og glæder mig til at se jer alle sammen de næste tre dage, hvor jeg og resten af PTW kan findes i Fredericia - til Kreative Dage - hvor vi er klar til at demonstrer, hygge og hjælpe jer godt på vej.

- Louise -




Ingen kommentarer:

Send en kommentar