tirsdag den 18. oktober 2016

Mini layout

Som Mette skrev i går, så kan det ind imellem føles svær at komme i gang. Men hiver man et af kittene fra kitklubben frem, så går det på en måde over. For så har man lækkert papir der passer sammen, smukt pynt, og alt hvad man lige skal bruge.

Det der også er lækkert ved kitsne fra kitklubben er, at de passer sammen på kryds og tværs. Så man kan sagtens tage lidt rester fra forskellige kits, og så få noget super lækkert ud af det. Det har jeg gjort ved dette LO.


Jeg har fundet et stykke lækkert papir til baggrunden, og så taget lidt gesso og kommet på gennem en mask. Synes det giver en super lækker effekt. Herefter har jeg fundet lidt forskellige papirrester, som jeg har sat bag mit billede. Jeg har også brugt nogle få diecuts. 
Udover disse ting har jeg kun brugt en smule blomster og et par blingsten. Ganske enkelt, men stadig meget elegant. 








God dag
*Signe*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar