søndag den 9. oktober 2016

LO

 Jeg har denne gang valgt at lave et Lo med papir fra forskellige producenter. Jeg har brugt papir fra Kaiserkraft, simply stories og create paprer. Det blev et mix af både det feminine og det maskulinske så det passede til billedet af mine tre ælste børn eller nærmere unge mennesker.
 Stjernerne har jeg lavet med min tim holtz dies og bagefter har de fået iron paste og mit nyindkøbte rustprodukter. Næste gang skal jeg vist prøve at give dem noget mere rust men øvelse gør jo mester siger man :0) Flere steder rundt i kanten har jeg brugt iron paste og distress powder som jeg syntes giver en super fed efekt.
Cirklerne har jeg lavet i glimmerkarton. Blade er lavet med en dies fra prima som bare er så super lækker.

mange scraphilsner
Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar