mandag den 24. oktober 2016

Traditionelt julekort med I Wish papirer

I dag er der kun 2 måneder til jul, og når det kommer til jul, så elsker jeg de tradtionelle farver og motiver. Derfor synes jeg også, den nye I Wish papirserie fra Maja Design er super lækker!
Med papirerne derfra har jeg lavet et traditionelt julekort.


Jeg har brugt PTW dien God Jul, som jeg har skåret ud i guld glitterkarton. I samme karton har jeg skåret de små stjerner og kanten.


Banneret og stjernerne er lavet med dies, som stammer fra Mama Elephant Basic Set. Kanten på papiret under træerne er lavet med en die fra Mama Elephants Borderlines Trio diesæt.
Træerne er Tree Line dien fra Tim Holtz for Sizzix.


Kortbasen og banneret er i elfenbensfarvet karton, som passer godt til I Wish papirerne.
Alle kanterne er sværtet med Distress Ink i Vintage Photo.


Det var alt for denne gang ;)

Ses vi til Kreative Dage i Fredericia i weekenden?

- Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar